Friday 19 August 2005

Express yourself!

Kadang2 bila kita rasa sedih dan ada masalah, susah nak cakap dan ekspress perasaan pada orang lain. Salah seorangnya adalah aku. Aku takut mereka terbeban dgn masalah aku ni. Aku tak suka camtu. Sebab lepas tu aku akan rasa lebih sedih sebab menyusahkan org lain dgn masalah aku.

Tapi sebenarnya aku salah. Menyatakan atau berkongsi masalah kita mungkin sebenarnya akan menyelesaikan masalah tersebut. [Sebenarnya aku tahu akan konsep ni, tapi amat sukar utk aku aplikasikan pada diri aku. Tak tahu kenapa]. Aku akhirnya berjaya bercerita tentang perkara yg dah lama berserabut dlm mindaku ni.

Lama betul dia nak kuar… tapi sekali keluar, siap dgn air kat mata ngan hidung sekali keluar. Huhu… [Tapi bila ingat2 balik tadi, rasa kelakar lak. AhakQs!]

Dan akhirnya… It works! Lega sikit rasanya. Percayalah! Cuma lepas ni, tindakan susulan pula ye, cik Has.

And, most important thing… Thank you dear friend!

###

Hari ni aku dapat byk pula mesej dari sahabat2 lama. MasyaAllah. Terasa beruntungnya diri ni. Walau dah lama tak bersua dan mengutus khabar, namun ikatan ukhwah masih erat antara kami. Cuma kekadang tak menyempat2 nak tulis email. Apapun, korang pun tetap dihatiku..hehehe... Kita pun selalu doakan korang jugak. Moga dipermudahkanNya segala urusan kita. Amiin !

No comments: