Tuesday 6 April 2010

Sesat Barat

Hari ni hari ke-2 aku di Kyoto dan kali ke-2 juga aku SESAT!
MasyaAllah...
Sesat yang adventure, tuh. Err.. boleh aa kata cam seronok gak. Hehe..
Tapi semalam aku balik siang.. hari ni aku balik mlm. 8.45pm baru sampai!
Keluar tadi about 8pm. Hampir sejam tuh!
Aduhai.. tapi dapat la rasa suasana malam di Kyoto :) Sesat kat bandar pula tuh.
Puas tanya orang.. ada yg tahu dan ramai yg tak tahu.
Dan ada juga yang tak faham bahasa inggeris. Adeh!! Time2 camni yg buatkan aku rasa cam nak belajar bahasa jepun je. Nak faham tulisan sekali! Susah nak jumpa yg ada tulisan rumi.
Tiba2...
Ada org tegur aku. Dia tanya aku nak gi mana..
Wah.. melonjak kegembiraan dlm hati! Alhamdulillah, sampai juga.
Ni yg dpt aku menulis dalam ni..

Sambil2 tu dload citer jepun sekali.. Laju seh!
Alhamdulillah..

Esok pagi nak kuar awal utk hafal jalan!
Ganbarru yo!

No comments: