Sunday 15 May 2005

...Nasi Minyak, Ayam Masak Merah...

Sekejap je dah hari mula minggu yg baru...
Kalau kita tak kejar masa, masa akan tinggalkan kita begitu saja. Maka akan terkapai2lah kita diselimuti rasa bersalah dan sesalan...

Hehe..apa la aku mengarut ni? Hanya aku dan diri aku yang tau [smile]

Aku dan Zura plan nak masak nasi minyak hari ni. Aku masak nasinya dan Zura masak lauknya.. ayam masak pedas. Saje je nak hilangkan rasa tension yang melanda. Sedap gak nasi minyak aku nih. Kak Su yg ajar dulu. Aku ingat2 lupa. Tapi masih ok la, rasanya.

Desert kami tak larat nak masak. Ingat nak wat pengat pisang, tapi bila pikir, tak masuk lak dengan nasi minyak. Jadi aku just beli respberry cheese cake. Kenyang kami 4 orang makan. Hohoho... sampai kembung perut.. ahamdulillah.

Seronok sungguh masak bersama, dan makan bersama nih... Lain kali boleh aa wat pakatan lain ek [wink]

No comments: