Friday 27 May 2005

Warrior of God

Assalamualaikum wrt wbt,

Sambil search apa2 tah kat internet terjumpa beberapa link pasal Salahuddin Al-Ayubi. Sangat2 menarik sekali. Menceritakan kronologi dengan lebih jelas camna Jerusalem ditawan oleh Islam. Agak panjang… tapi best ahh… [wink]

Bacalah…

Sultan Salahuddin Ayubi

The main website itself got great stuffs… [Rajin2, dtg aa jengah]

Dan juga, masa aku singgah kat www.amazon.co.uk utk cari buku sekolah, aku jumpa buku ni…. Tengah sale kat sana. Dgn tak sengaja, Allah izin aku terclick 'OK' utk beli.. Aduss [tepuk dahi]… Seb baik murah… [tengok aa sendiri berapa]



Tengok aa bila sampai nanti, dah abis baca, aku komen aa best ke tak buku ni. Tapi kalau korang nak beli gak, ianya hardcover, jadi, aku kira memang murah aa.. Cuma isinya tatau lagi bole pakai ke tak. Takut dari orientalis. Tapi aku dah terbeli, nak wat camna.

Satu lagi yang menarik minat aku ialah jurnal ni. Korang cuba2 la tengok. Membuka minda jugak. [wink]

Sampai sini dulu. Salam ukhwah..

3 comments:

Anonymous said...

Aku dapat dah buku tu hari ni. Nnt ek..aku baca. Tebal gak. But quite interesting... ;)

Anonymous said...

salaam nice posts

Anonymous said...

Ni ada link bahasa melayu oleh Harun Yahya - http://www.tragedipalestina.com/palestina.html