Tuesday 17 August 2010

Sedikit demi sedikit mula membiasakan diri dengan mengajar.
Minggu lepas kuiz. Kuiz pertama aku beri kepada student.
Suasana kelas jadi sunyi bila kuiz.
Yelah.. kalau ada yg berani bercakap aku suruh keluar kelas je. [Hehe]

Tapi dalam suasana sunyi tu aku rasa syahdu. Sebab suatu masa dahulu aku duduk di tempat mereka. Bersama rakan2 seperjuangan. Belajar bersama, bergurau bersama..
Sekarang masing2 dengan haluan masing2, bertebaran (di serata pelusuk dunia) dengan tanggungjawab masing2...
Rindunya aku masa belajar dulu..

Ahh.. Harap2 anak2 murid aku ni pun hargailah masa belajar mereka di sini.
Banyak benda yang boleh dibentuk dan dipelajari di bumi UTM ni.
Ganbatte!

2 comments:

Suhaila said...

Syahdu je bila baca entry awak ni Has. Rindunye kenangan lalu. Kalau awak yang mengajar kat sana mestilah lagi terasa kan huhu. Miss u Has

Maria Maarof said...

Memang sangat terasa.. Huhu
All the places in UTM have a lot of our memories together. And sometimes I wanna share with all of you, but It's just me here.

-_-'