Saturday 14 February 2004

A Dizzy Day

Entahle.. aku pun tatau apa perasaan aku sekarang ni. Pening2 sikit. Sejak bangun pagi tadi. Bila pakai contact rasa lebih teruk. Mungkin sebab kanta lekap tuh aa. Dah lama gak aku x tukar. Tapi aku x pakai pun. Buka dan simpan je. Kalau nak jangkakan masa aku pakai, baru je 3 minggu. Tapi bila pakai sekarang ni dah kabur. So, aku membuat keputusan utk pakai cermin mata ke kelas hr nih. Tapi mata aku masih rasa kering dan masa aku berjalan ke kelas rasa cam terbang. Huhuhu.. ntah ape yg terjadi kat aku nih. Tak leh ank beri tumpuan. Walaupun masa aku berjalan. Ya Allah… pelik betul. Mungkin sbb byk tido kot.

Tido??

Ha…mmg sejak kebelakangan ni aku byk tido. Macam dalam satu cerita omputih nih… ‘SB’. Korang teka aa apa die… Sebab tension kot. Urat leher aku rasa tegang. Kesian tul kat aku. Ahahaha… Allah dah tarik balik nikmat summer tu. Aku tak guna dgn betul ke? Agaknye kot. Teruk betul aku ni kan?

Workshop aku x sempat nak abis minggu ni. Aku minta tunda minggu depan. Nasib baik pensyarah aku nih baik. Bukan sesaja je… tapi sebab komputer aku ada masalah skit. Kene aa wat kat komputer lain. Dahlah data summer xleh recover balik. Takpe aa.. ujian Allah.. Tapi, nampaknye, aku akan byk ketinggalan aa. Eh! Xleh camni… Aku kena work hard… Kurangkan tido…

Okay, lega skit bila benda2 yg aku nak luahkan dah terluah kat sini. Kalau tak, lagi serabai kepala otak aku nih. Till the next episode of me.. Tata!!!

P/s: aku xleh tulis dlm BI byk2 sbb tgh kat kelas nih. Nnt org2 kat sebelah aku nih paham laks. Tu aa pasal bahasa summer skema giler. Macam kat novel laks!

No comments: