Tuesday 29 June 2004

Kemasnye!!!

I’m about to go to school now. Sambil tu selak research proposal sorang sahabat ni. Untuk rujukan aku membuat proposal yang akan datang ni pula. Sebenarnya dia bagi lama dah. Minggu lepas lagi. Tapi aku tak sempat nak print. Semalam baru print. Hari ni baru baca. Fullamak!!!… Kemas giler keje budak ni. Kagum betul aku.

Teringat balik kata partner amali aku masa kami rujuk laporan amali kimia dia. “Fuh… Lawa betul tulisan dia. Kalah tulisan ko Has.” Aku senyum je. Memang lawo pun dari tulisan kami berdua. Bukan tulisan aku je, tulisan parner aku nih lagi la kalah. Sebab dia (partner aku ni) punya tulisan cam doktor. Lagi susah nak paham. Hehe.. InsyaAllah.. dia ni nanti bakal doktor kimia. Aku??!! InsyaAllah... tengah diusahakan.

Oklah… Seronok kenang kembali zaman silam ni. Cuma xleh lama2. Nanti lost, tak balik ke dunia nyata.

Time for school now! Wassalam.

No comments: