Tuesday 10 August 2004

A day in school...

MasyaAllah, sakitnya kepala aku hari ni. Datang school mcm dlm keadaan separuh sedar je. Tak boleh nak fokus sangat. Sedihnya bila nikmat Allah yg satu ni ditarik balik. Inilah modal yg Allah beri pada aku, selain anggota tubuh badan yg sihat. Inilah juga yg membezakan antara manusia dan haiwan. Peritnya rasa. Macam nak tercabut kepala. Tapi ada kalanya dia okay.

Aku jumpa supervisor tadi. Asked how was his holiday. And he replied that it was okay. He asked me back bout my health. I said it was okay. Cuma sometimes still gets the headache. I told him bout my writings... not working very well. He just asked me to hand in whatever I can.

Huh... nasib baik. Alhamdulillah.... Sebenarnya aku risau dia marah.

Dahla English aku tah apa2 tah.Then we discussed bout the bout the simulation we left out. We go through and and developed some programs to automate the whole process of simulations. Took about 2 and half hour. Tu aku dgn dia je. Kalau aku buat sensorang entah berapa lama la nak siap tuh. Aku ni jenis tak sabar. Kalau tak jadi je, aku mudah give up and loose hope.

Ntahla... tapi sbg orang Islam, aku tak boleh camni. Aku kena kuat semangat. Allah tak suka hambaNya macam ni. Cepat putus harapan. Harapan tu hanya kita serah padaNya. Dialah penentu segala. Kita cuma perlu berusaha, berdoa dan bertawakal.

InsyaAllah...moga dipermudahkanNya...

p/s: Hampeh la... belum publish lagi ada org dah baca isi hati aku ni. Aku saje je tulis kat tempat keje. Sambil tunggu hoover kak Norma. Pastu, masa hoover, ada org curi tangok kertas yg aku tulis nih. Cit!! Kantoi!!! *@_@*

No comments: