Wednesday 1 September 2004

MerdeKA! meRDekA! MERDEKA!... Alhamdulillah

Petang tu aku dtg semula utk mendapat result keseluruhan.
Semua org menanti… Diorg nampak riang dan ok je.
Seorang demi seorang dipanggil. Dan bila keluar, teriakan kecil akan terdengar
“I passed!!!” Ah..seronoknya jika aku juga camtuh.
Giliran aku dipanggil...
Alhamdulillah, aku lulus!
Alhamdulillah…. (10x)
Suatu kesyukuran yg tidak dpt digambarkan.

Bila semua dah tau keputusan, dan overall, semua lulus…. Alhamdulillah.
Aku dgr diorg rancang nak pergi pub. Dalam hati hanya Allah je yg tau.

“Ah! Nasib aa… Korg pergi aa.. aku tak nak.”

Lepas aku kata aku xboleh pergi, lima dari yg lain cadang nak pergi Starbuck aje. Erm.. kalau Starbuck ok aa…

Ni first time aku ke Starbuck. Walaupun jaraknya hanya lima minit dari hostel aku. Mahal!!! Selalu tengok dari luar je. Nak masuk xberani.

Puas cari simbol debit card yg boleh digunakan. Takde langsung. So, kawan aku belanja aku hari tuh. “Yeay!” Dia juga tolong pilihkan airnya. "Double yeay!" Aku ikut je. Tak paham apa pun. Huhuu..


Offer Letter...

Aku tak terus pulang lepas tuh. Masih ada masa lagi utk jumpa supervisor aku. Aku risau akan offer letter yang masih belum diterima. Paula kata dia dah dapat lama dah. Aku jadi makin risau. Dia tak nak terima aku ke?

Dave kata aku sepatutnya dah dapat dah offer letter tuh. Hmm… musykil gak. Aku dah check kat pigeon hole dan rumah. Takde la pulak. Dave kata nnt dia check balik dgn pihak yg berkenaan. Kemudian aku cakap kat dia pasal progress report dan proposal.

Aku akan bertemu janji dgn dia esok! Kul 11.00 am.

No comments: