Friday 3 September 2004

Cosmeston Lake

Bangun2 je, basuh pinggan dan cucuk sate! Kami akan ke Cosmeston Lake tengahari nih. Pergi barbecueing.

MasyaAllah, actually, aku xde la plan apa pun sejurus saja aku abih course nih. Just thinking to have a time of my own and settles up for the study leave thing… Anyway, manusia merancang, Allah merancang… Dan perancangan Allah tu yg terbaik! Allah susun, aku akan bercuti sekejap, have fun utk dua tiga hari nih. Haha! Begitu indah perancangan Illahi…Selepas penat aku berduka dan having a very depressing time in writing my report.

Orang ajak, aku okay je. Aku selalu camni bila orang ajak. Sukar utk mengatakan tidak. Apa lagi utk sst yg begini. Doing outdoor activities and out in the nature... (Bukan naturism, ek!) AhakQs!

Banyaknyer swan a.k.a. angsa kat sini. Putih2 dan gebu2. Subhanallah… Aku amik beberapa foto. Tapi kali ni guna kamera orang lain. Kamera aku xde bateri. Lupa bawak charger. Aduss…aku mmg selalu mcmni! Tapi ok je… at least ada gak gambar aku! Dengan Swan lak tuh..

Kami tiba agak lewat. Kul 2 lebih camtuh… Cepat2 hidupkan api. Lama gak nak hidupkan api. Dan dgn berbekalkan 2 batang mancis je!!! Hebat, kan??!! Lepas hampir sejam, kami berjaya! Budak2 dah mula meragam... Bosan, agaknya. Tapi ok je. Kami pergi bawa ke playground dulu. Amik gambar lagi!

What a nice time we had that day. MasyaAllah... Hingga aku hampir lewat ke tempat kerja! Takpe..takpe...Don skrg dah baik ngan aku! Hehe...

Mlm tu aku balik ke bilik. Bagi Angela rasa jagung bakar yang kami petik semalam. Sukanyer dia!!!

No comments: