Wednesday 16 December 2009

Huhu.. duit keluar.. masih belum ada yg belum masuk lagi.. camna ni? Harap2 kotak2 shipping aku sampai dgn segera dan selamatnya. Patutnya dah sampai… tapi knp tah lambat pulak.

Hari ni dah gi hantar thesis utk binding. Alhamdulillah.. esok leh amik dah. Sian sv aku. Lambat pulak aku bg thesis2 tuh. Harap semua okay la.. Aku ada hadiah juga utk diorg. Buku pasal fact about Malaysia. Very interesting! Harap2 kedua2 sv aku pun sukakannya. Bukunya takla cantik sgt.. tp faktanya menarik! Aku pun rasa tertarik! :p

Okay… semua benda dlm ‘to do list’ dah hampir selesai… by end of this week, boleh concentrate nak tulis proposal dan wat research utk gi Jepun!! Yatta!

Esok pula ada meeting dgn Prof Sankar pasal nak wat bengkel computational studies. Hope everything will run smoothly.. Haa… bagi sesiapa yang sukakan kimia, tapi malas nak masuk makmal… dan sangat sukakan computer, bolehla jumpa saya utk jadi student saya. Kita wat modelling… oooppps.. molecular modelling ;)

No comments: